*LG QNED mini LED یک تلویزیون mini LED است که فناوری NanoCell و Quantum Dot را با هم ترکیب می‌کند.
در سمت راست تصویر نمای نزدیک از چهره مردی در زیر نور ارغوانی به همراه عبارت «8K» در بالای آن مشاهده می‌شود. تصویر بسیار شفاف است. در سمت چپ همان تصویر اما با وضوح نسبتاً کمتر به همراه عبارت «2K» در بالای آن مشاهده می‌شود و سپس تصویر کمی واضح تر شده و عبارت فوق به «4K» تغییر می کند. در سمت راست تصویر نمای نزدیک از چهره مردی در زیر نور ارغوانی به همراه عبارت «8K» در بالای آن مشاهده می‌شود. تصویر بسیار شفاف است. در سمت چپ همان تصویر اما با وضوح نسبتاً کمتر به همراه عبارت «2K» در بالای آن مشاهده می‌شود و سپس تصویر کمی واضح تر شده و عبارت فوق به «4K» تغییر می کند.
سینمای 8K واقعی

حس بودن در هالیوود با سینمای خانگی

با تلویزیون QNED ال‌جی جادوی صفحه نمایش بزرگ را در منزل خود تجربه کنید. فیلم‌های سینمایی با فناوری 8K واقعی (در ترکیب با صفحه نمایش سایز بزرگ) نفس‌گیر به نظر می‌رسند. حس بودن در سالن سینما را تجربه کنید.
*این قابلیت فقط مربوط به مدل‌های 8 (QNED99/95) است.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.
™FILMMAKER MODE

صحنه‌هایی دقیقا مطابق با دید کارگردان

قابلیت ™FILMMAKER MODE فیلم‌ها را همان گونه که مد نظر کارگردان است برای شما نمایش می‌دهد. تصاویر را به صورت روان به معرض نمایش می‌گذارد به صورتی که حس واقعی حضور در سالن سینمایی را تجربه می کنید.
کارگردان فیلم در حال نگاه به نمایشگر بزرگ تلویزیون و ویرایش چیزی است. صفحه نمایش یک جرثقیل برجی را در آسمان ارغوانی نشان می دهد. لوگوی حالت فیلم ساز در گوشه پایین و سمت راست تصویر جای گرفته است. کارگردان فیلم در حال نگاه به نمایشگر بزرگ تلویزیون و ویرایش چیزی است. صفحه نمایش یک جرثقیل برجی را در آسمان ارغوانی نشان می دهد. لوگوی حالت فیلم ساز در گوشه پایین و سمت راست تصویر جای گرفته است.
*پشتیبانی از FILMMAKER Mode ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.
Dolby Vision IQ & Dolby Atmos

حس حضور در سالن سینما با صدایی فراگیر و تصویری فوق‌العاده

جدیدترین فناوری Dolby صدا و تصویر سینمایی را از میان طیف وسیعی از محتوا و خدمات برای شما به نمایش در می‌آورد. Dolby Atmos صدای فراگیر و چند بعدی را در اختیارتان می‌گذارد .حال آنکه Dolby Vision IQ با بهینه‌سازی کیفیت تصویر از طریق فراداده و حسگرهای نوری داخلی تلویزیون بین محتوا و محیط اطراف شما همخوانی ایجاد می‌کند.
صفحه تلویزیون QNED شکوفه های صورتی کلزا را در مزرعه ای تابستانی به همراه عبارت «دالبی خاموش» در وسط تصویر نشان می دهد. تصویر درون صفحه روشن تر شده و عبارت به «دالبی روشن» تغییر می کند. صفحه تلویزیون QNED شکوفه های صورتی کلزا را در مزرعه ای تابستانی به همراه عبارت «دالبی خاموش» در وسط تصویر نشان می دهد. تصویر درون صفحه روشن تر شده و عبارت به «دالبی روشن» تغییر می کند.
*مدل های QNED99/95/90/85 از Dolby Vision IQ و Doby Atmos برخوردار هستند.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.
HDR10 Pro

وضوح عالی با HDR

با HDR10 Pro از کیفیت بالا و واقعی برنامه‌های خود هیجان زده خواهید شد. قابلیت HDR10 Pro نه تنها برای تقویت رنگ و آشکارسازی جزئیات بیشتر در هر تصویر میزان روشنایی را تنظیم می کند، بلکه محتوای HDR معمولی را نیز تقویت می‌کند.
مردی در حال خیره شدن به یک گوشه با نگاهی عصبانی است. تصویر به دو بخش تقسیم شده است. نیمه سمت چپ تصویر کدر به نظر می رسد و رنگ با طراوت کمتری را نشان می دهد درحالی که نیمه سمت راست تصویر پرطراوت تر و دارای رنگ های بیشتری به نظر می آید. در گوشه فوقانی سمت چپ عبارت «معمولی» و در گوشه فوقانی سمت راست عبارت «HDR 10 PRO» آمده است. بزرگنمایی تصویر کاهش یافته و تلویزیون QNED دیده می‌شود. مردی در حال خیره شدن به یک گوشه با نگاهی عصبانی است. تصویر به دو بخش تقسیم شده است. نیمه سمت چپ تصویر کدر به نظر می رسد و رنگ با طراوت کمتری را نشان می دهد درحالی که نیمه سمت راست تصویر پرطراوت تر و دارای رنگ های بیشتری به نظر می آید. در گوشه فوقانی سمت چپ عبارت «معمولی» و در گوشه فوقانی سمت راست عبارت «HDR 10 PRO» آمده است. بزرگنمایی تصویر کاهش یافته و تلویزیون QNED دیده می‌شود.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.
*مدل مرسوم به تلویزیون‌های UHD ال‌جی بدون فناوری NanoCell اشاره دارد.
سه دسته تصویر مشاهده می‌شوند که هر کدام حاوی لوگوی پلتفرم پخش آنلاین و تصویر فیلم هستند. لوگوی نت فلیکس به همراه ویچر، لوگوی اپل تی وی پلاس به همراه بنیاد و لوگوی پرایم ویدیو به همراه بدون پشیمانی. سه دسته تصویر مشاهده می‌شوند که هر کدام حاوی لوگوی پلتفرم پخش آنلاین و تصویر فیلم هستند. لوگوی نت فلیکس به همراه ویچر، لوگوی اپل تی وی پلاس به همراه بنیاد و لوگوی پرایم ویدیو به همراه بدون پشیمانی.
خدمات پخش آنلاین

دنیایی از سرگرمی

تلویزیون QNED ال‌جی از بزرگترین پلتفرم‌های پخش آنلاین در جهان مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، اپل تی وی پلاس و مواردی دیگر پشتیبانی می‌کند. با گزینه‌های بسیار زیاد همواره محتوایی برای تماشای فیلم خواهید داشت.
*برای خدمات OTT به اشتراک های جداگانه نیاز است.
*به عضویت سرویس پخش آنلاین نتفلیکس نیاز است.
*اپل، لوگوی اپل و اپل تی وی نشان‌های تجاری شرکت اپل هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها به ثبت رسیده‌اند.
*+Apple TV یا محتوای انتخابی نمی‌تواند در همه مناطق در دسترس باشد.
*به اشتراک +Apple TV نیاز است.
*آمازون پرایم ویدیو و همه لوگوهای مرتبط نام و نشان‌های تجاری شرکت Amazon.com یا نهادهای وابسته به آن هستند. عضویت در آمازون پرایم و یا اعمال هزینه‌های پرایم ویدیو. برای کسب اطلاعات بیشتر به primevideo.com/terms مراجعه کنید.
*پشتیبانی از خدمات ممکن است براساس کشور متفاوت باشد.